سوالات متداول

بیلبورد چیست؟

پلتفورم کسب و کار بیلبورد با شعار " دیده شو..!"، هدف استراتژیک"هر نفر یک بیلبورد" را با راهکارهای هوشمند خود دنبال می‌کند. بیلبورد بر آن است تا با رفع کاستی‌های موجود در نیاز کسب و کارها به توسعه فعالیت‌ها و اهداف بازاریابی خود در فضای مجازی، گامی بلند جهت توسعه هر چه بیشتر کسب و کارها برداشته و از سوی دیگر، مشتریان را با فرآیندی ساده و بهینه شده به کالا و خدمات مورد نیاز خود برساند.

تفاوت بیلبورد با سایر اپلیکیشن‌های مشابه چیست؟
چگونه در بیلبورد عضو شویم؟

کافیست بسته به تلفن همراه خود، نسخه اندروید یا ios اپلیکیشن بیلبورد را نصب کرده و پس از ورود، شماره همراه خود را وارد نمایید تا کد فعالسازی از طریق پیامک یا تماس صوتی برای شما ارسال گردد. سپس کد مورد نظر را ثبت کرده و به این ترتیب عضویت شما فعال می‌شود. همچنین می‌توانید از طریق وبسایت بیلبورد با درج اطلاعات تماس خود، عضویت خود را نهایی نمایید.

استفاده از بیلبورد رایگان است؟

بله! بستر اصلی بیلبورد برای استفاده کاربران عادی و کسب و کارها رایگان می‌باشد. تنها برخی خدمات ویژه جهت پیگیری اهداف کسب و کارها به صورت بسته‌های تجاری عرضه می‌شود که هر کسب و کار بنا به نیاز خود می‌تواند از آنها استفاده نماید.

تفاوت پست عرضه، تقاضا و محتوا چیست؟

محتوا: نوعی از پست می باشد که جنبه خرید و فروش نداشته و صرفاً اهداف خبری، سرگرمی، آموزشی، تبلیغاتی و موارد مشابه را در حوزه کسب و کار شامل می‌شود.

عرضه: نوعی از پست می باشد که در آن به عرضه و فروش کالا یا خدماتی خاص توسط کسب و کارها اشاره دارد.

تقاضا: پست‌هایی که در آن، صاحب پست مشخصات و معیارهای مطلوب و مورد نیاز خود جهت خرید کالا یا خدماتی را در آن درج نموده و از آن طریق بیلبورد مطابق با آن نیازها امکان نمایش بلادرنگ و خودکار پست‌های عرضه مشابه را به آن کاربر خواهد داشت.

آیا هر کاربر می تواند چند حساب جدید ایجاد کند؟

بله هر کاربر می تواند بر حسب نیاز خود و تعدد کسب و کارهایی که دارد به طور رایگان و نامحدود حساب های کاربری جدید ایجاد نماید. برای این کار باید به بخش تنظیمات مراجعه کرده و گزینه " افزودن پروفایل کسب و کار" را انتخاب نماید. همچنین امکان برخورداری از چند کاربر ادمین تحت قالب بسته‌های تجاری ممکن می‌باشد.

تفاوت کاربر عادی و کسب و کار چیست؟

تفاوت این دو نوع حساب کاربری بیلبورد در نوع امکاناتی است که به هر کدام از پروفایل‌ها تعلق می‌گیرد. حساب کاربر عادی حداقل امکانات لازم جهت فعالیت و گشت‌زنی در بیلبورد را دارا می‌باشد و حساب های کسب و کار بر حسب نوع سطوح خود، از امکانات تخصصی بیلبورد برای پیشبرد کسب و کار خود برخوردار خواهند بود.

منظور از کاوش چیست؟

در بخش کاوش می توانید به آنچه در بیلبورد در جریان است مطلع شوید. از جمله آنکه با کاربران برتر آشنا شده، جدیدترین رویدادها را مشاهده کرده و برترین هشتگ‌های ترند شده را شناسایی نمایید. همچنین الگوریتم هوشمند بیلبورد بر اساس رفتار و عملکرد شما در بیلبورد، پست های برتر و محبوبتان را در این بخش به شما نمایش می‌دهد.

منظور از جست و جو چیست؟

در بخش جست و جو می توانید هر آنچه را که به دنبال آن هستید جست و جو نمایید. این بخش از دو قسمت جست و جو بر اساس نقشه و جست و جوی عبارات و کسب و کارهای دلخواه قابل استفاده می‌باشد:

▪ جست و جو بر اساس نقشه و اطراف من: در این حالت بر اساس موقعیت کنونی با موقعیت دلخواه شما می‌توانید پست‌ها، کسب و کارها و رویدادهای اطراف خود را شناسایی کرده و مسیرهای رفت و آمد به آدرس های ارایه شده را نیز مشاهده نمایید.

▪ جست و جو بر اساس عبارات دلخواه: در این بخش کافیست در ابتدا نوع جست و جوی خود را از نظر جست و جو در اسامی کاربران، پست‌ها ، مشخصه کالا یا خدمات و یا هشتگ‌های بیلبورد انتخاب کرده و سپس اطلاعات تکمیلی هر کدام را تایپ و انتخاب نمایید.

رویداد چیست؟

رویداد قابلیتی است که برای پروفایل کسب و کارها ارایه شده است و در آن صاحبان کسب و کار می توانند دو نوع رویداد برگزار کنند که شامل رویداد نظرسنجی، رویداد حراج و فروش ویژه محصولات می‌باشد.

خواهان چیست و چه کاربردی دارد؟

هر کاربری می‌تواند در صورت مشاهده محصولات و خدمات مورد علاقه یا نیاز خود، با انتخاب گزینه خواهان، ضمن اطلاع صاحب کالا از درخواست شما و مد نظر قرار دادن آن در راهکارهای فروش خود خصوصا پیشنهادهای ویژه، امکان آرشیو کالای مورد نظر در پنل کاربری شما جهت دسترسی مجدد نیز فراهم شده است.

بازدهی یک پروفایل چیست؟

محاسبه بازدهی یک پروفایل تحلیلی آماری و بصری از عملکرد یک پروفایل در بازه‌های زمانی گوناگون (هفتگی، ماهانه و سه ماهه) است که امکان آنالیز پروفایل را از ابعاد مختلف برای کاربران فراهم خواهد آورد. با این آنالیز کاربران خواهند توانست نسبت به تعیین راهبرد مناسب پست‌گذاری و مدیریت کمپین‌های خود اقدام نمایند تا پروفایلی اثربخش‌تر داشته باشند.

معیار قدرتمندی یک پروفایل چیست؟

این معیار نمایانگر میزان کامل بودن اطلاعات یک پروفایل می‌باشد. هر چه پروفایل یک کاربر کامل‌تر باشد امکان دیده شدن بالاتر خواهد رفت.

معیار قدرتمندی یک پست چیست؟

این معیار نمایانگر میزان کامل بودن اطلاعات یک پست می‌باشد. بیلبورد برای رنج وسیعی از کالاها و خدمات مشخصات تخصصی مربوط پیش‌بینی نموده است که هرچه یک پست با مشخصات کامل‌تری ارسال گردد امکان دیده شدن پست، آشکار شدن در جستجوها و به پیشنهاد آن به جویندگان واقعی و در نهایت اثربخشی آن پست برای صاحب کسب و کار بیشتر خواهد بود.

نحوه معرفی دیگران به بیلبورد چگونه است؟

برای دعوت دیگران به بیلبورد می توانید وارد بخش مخاطبان در تنظیمات شوید و از آن طریق دوستان خود را به بیلبورد دعوت کنید و در گسترش این پلتفرم مشارکت داشته باشید.

نحوه کسب امتیاز در بیلبورد چگونه است؟

یکی از روش‌های کسب امتیاز در بیلبورد دعوت دیگران برای نصب و استفاده از اپلیکیشن می‌باشد. یکی از مواردی که با کسب امتیاز می‌توان از آن بهره برد ارتقا بسته تجاری می‌باشد.

سیاست حفاظت از اطلاعات کاربران در بیلبورد چیست؟

بیلبورد به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. بیلبورد متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی و پروتکل‌های مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت و اپلیکیشن را، توسعه دهد. در صورت استفاده از هر یک از خدمات بیلبورد، کاربران، مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

سوالات کسب و کارها

چگونه حساب کسب و کاری داشته باشم؟

جهت این کار باید ابتدا به عنوان یک کاربر عادی در بیلبورد عضو شده و سپس در منوی پروفایل، به بخش تنظیمات مراجعه کرده و گزینه " افزودن پروفایل کسب و کار" را انتخاب نمایید. سپس نام و نام کاربری را درج کرده و از فیلد" زمینه فعالیت" با تایپ اولین حروف کسب و کار خود، نام صنف مورد نظر را انتخاب نمایید.

چگونه رویداد ثبت کنم؟

در پروفایل کسب و کار خود به تب "رویدادها" مراجعه کرده و سپس نوع رویداد و تاریخ اجرا را تعیین نمایید. برای رویداد نظرسنجی سوال و گزینه ها را طرح کرده و برای رویداد حراج، توضیحات حراج خود را در کادر مربوطه بنویسید.

کلکسیون چیست و چگونه آن را ایجاد کنم؟

کلکسیون کسب و کار به مجموعه ای خاص از محصولات یا خدمات کسب و کارها گفته می‌شود که ویژگی های یکسانی دارند. به عبارت دیگر، در صورتی که کسب و کار شما چندین محصول متفاوت دارد می‌توانید برای هر محصول یک کلکسیون ایجاد کرده و هر دسته از محصولات خود را در کلکسیون مورد نظر آن وارد نمایید. برای اضافه کردن کلکسیون در پروفایل کسب و کار خود در تب کلکسیون می توانید به تعداد دلخواه کلکسیون ایجاد نمایید و سپس شروع به انتخاب پست‌ها برای آن کلکسیون کنید. همچنین با با کلیک روی علامت سه نقطه در گوشه بالای سمت چپ هر پست می‌توانید آنرا به کلکسیون اضافه نمایید.

ویترین چیست و‌ چه کاربردی دارد؟

ویترین صفحه کسب و کار شما بیانگر هویت خدمات و محصولات شما است که می‌توانید با انتخاب برترین محصولات و پست‌های خود در ابتدای پروفایل، کسب و کار خود را هدفمند معرفی نمایید.

چگونه پستی را به ویترین اضافه یا حذف کنم؟

برای اضافه کردن پست به ویترین می‌توانید با کلیک بر روی کلمه ویترین شروع به انتخاب پست‌ها کنید. همچنین با با کلیک روی علامت سه نقطه در گوشه بالای سمت چپ هر پست می‌توانید آنرا به کلکسیون اضافه نمایید. همچنین با کلیک روی همین گزینه می توانید پست را به ویترین اضافه کرده و یا از کلکسیون و ویترین حذف نمایید.

ویژگی نواحی جغرافیایی چیست؟

این قابلیت انحصاری به کسب و کارها این امکان را می‌دهد که در قالب یک طرح تجاری پیام‌های تبلیغاتی خود را به شکل نوتیفیکیشن برای کاربرانی از بیلبورد ارسال کنند که در محدوده جغرافیایی کسب و کار آنها تردد میکنند.

مجله بیلبورد چیست و چه کاربردی دارد؟

مجله بیلبورد خدمتی متمایز و نوآورانه از بیلبورد است که به شما این امکان را می‌دهد صفحه کسب و کار خود و پست محصولات شما را در قالب PDF تبدیل کرده، چاپ کرده، همچنین به عنوان کاتالوگ آنلاین برای مشتریان خود در سایر شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام ارسال نمایید و بیشتر و بهتر دیده شوید.

منظور از بسته برنزی، نقره‌ای و طلایی چیست؟

عضویت‌های ویژه بیلبورد مخصوص کسب و کارهایی است که می‌خواهند خدمات و امکانات تخصصی بیلبورد را به منظور توسعه فعالیت‌های هدفمند تبلیغاتی خود در بیلبورد دنبال نمایند. در این راستا سه بسته خدمات با شرایط و تعرفه مختلف ارایه شده است. این بسته‌ها که منحصر به صاحبان کسب و کار می‌باشد بسته به ویژگی ارایه شده، پیچیدگی اجرا، منابع لازم و البته ارزش تجاری آن به سه دسته پایه، نقره‌ای و طلایی تقسیم‌بندی شده‌اند.

چگونه حساب کسب و کار خود را به طرح‌های ویژه ارتقا دهم؟

برای این منظور ابتدا با مشخصات حساب خود در وبسایت بیلبورد، اعتبار مورد نظر را کسب کرده و سپس در اپلیکیشن بیلبورد در بخش تنظیمات و گزینه بسته‌های تجاری، بسته ویژه خود را انتخاب و فعال نمایید.

آگاه‌سازی‌ها