راهکاری برای افزایش فروش در بازار رقابتی امروز

یکی از دغدغه های صاحبان فروشگاه ها و مشاغل اینترنتی این است که چگونه فروش خود را افزایش دهند؟ خبر خوب اینه که راهکار افزایش فروش بیشتر، واقعا ساده است فقط کافیست خواسته و انتظار مشتری از کسب و کارتان را درک کنید. بله درست است! به همین راحتی می توانید با افزایش نرخ تبدیل کاربران به مشتری واقعی، فروش خود را چندین برابر کنید.

همین حالا مشتریان خود را متقاعد کنید تا از شما خرید کنند

امروزه شرکت ها و سازمان های بزرگ برای تبلیغات و رشد تجازی خود از روش های جدید تبلیغاتی استفاده می کنند شما چطور؟

  • آیا می دانستید که ۸۱% از شرکت های بزرگ بر روی بازاریابی موبایلی تمرکز کرده اند؟
  • برای رشد تجارت خود چه کارهایی انجام داده اید؟
  • آیا تاکنون ارتباطات شما با مشتری دو طرفه بوده یا یک طرفه؟

امروزه تجارت آنلاین با سرعت زیادی گسترش یافته و بسیاری از شرکت ها، محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند. فروش محصول و ارائه خدمات اصلا کار پیچیده ای نیست. در سطح اول فروش باید تمرکزتان روی جزئیات محصول و حفظ مشتریان باشد و در ادامه مسیر نیز باید به نیازها و خواسته های مشتریان توجه کنید.

 

راه های افزایش فروش

 

برای اینکه اعتماد مشتری های خود را به دست آورید به اعتبار متن خود بیفزایید. این موضوع خیلی مهم است که توسط متن ترغیبی خود برای فروش یا خدمات، اعتبار خود را ایجاد کنید. یکی از روش های خوب برای ایجاد اعتبار استفاده از رضایت نامه ی مشتریان است که شامل ایمیل های واقعی یا نامه هایی از مشتریان خود می باشد. در واقع رضایت نامه مشتری بیان می کند که محصول شما چه فایده ای برای او داشته است.

برای افزایش فروش خود، بر اعتبار متن خود بیافزاید و اعتماد مشتریان را بیشتر کنید!

بسیار مهم است که متن ترغیبی فروش، احساس نیاز و ضرورت را به بازدیدکنندگان القا کند و آنها را وادار به خرید نماید. در اینجا چند نمونه از راه های ایجاد احساس ضرورت را بیان می کنیم که می توانید امتحان کنید:
برای بازه زمانی محدود تخفیف قیمت را ارائه کنید که مشتری ها پیش از تاریخ معینی از شما خرید کنند.
در چارچوب زمانی خاص پاداش های اضافه ای را به مشتریان خود ارائه دهید.
تنها تعداد محدود از محصولات و خدمات خود را ارائه دهید و در مقابل نیز میزان محدودی از پاداش را برای خریداران خود در نظر بگیرید.

برای اینکه خواسته و مشتری خود را بهتر درک کنید پیشنهاد می کنم مقاله زیر را مطالعه نمایید.

مقاله پیشنهادی: خواسته و نیاز مشتری خود را درک کنید

در ادامه باید گفت که شبکه های مجازی و اپلیکیشن های موبایلی فضای بسیار خوبی برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان هست. از همین سو، وبسایت و اپلیکیشن بیلبورد در راستای دیده شدن کسب و کارها فعالیت دارد که به راحتی می توانید در فضای جدید خود را معرفی کنید.

این مطالب رو هم پیشنهاد می‌کنیم ببینید

6 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *