BRAND

چگونه نام مناسبی برای کسب و کار خودم پیدا کنم؟

زمانی که بحث موفقیت یک کسب و کار مطرح می شود نام ارزش بسیاری پیدا می کند. نام مناسب می تواند باعث شود تا کسب و کار شما با تمام…

بیشتر بخوانید »
virus

محتوای ویروسی یعنی چی و کاربرد آن چیست؟

  ایجاد مطالب یا محتوایی که به سرعت در دسترس همه قرارگیرد، ممکن است سخت باشد اما بعضی از افراد قادرند چنین محتوایی را تولید کنند. به این گونه از محتوا، محتوای ویروسی می گویند….

بیشتر بخوانید »
costumer

بررسی فرآیند تصمیم گیری بر روی خرید از طریق اینترنت

 خرید اینترنتی: اینترنت نه تنها به مصرف کنندگان دسترسی به مقدار زیادی از اطلاعات را ارائه می کند بلکه راهی انتخابی از فرایند خرید در خانه را نیز پیشنهاد می…

بیشتر بخوانید »
رونشناسی فروش

روانشناسی بازاریابی

روانشناسی یکی از قسمت های اصلی بازاریابی درونی می باشد، روانشناسی درک این‌ است که مردم چرا و چگونه  فکر و عمل می‌کنند. محتوای شما چگونه می‌تواند قانع‌کننده باشد در…

بیشتر بخوانید »